پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۰۴۰۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
رقابت یک‍صد و ده علاقه‌مند اجرا و گویندگی در فرهنگ‌سرای خاتم(ص)
دومین دوره آموزشی و مسابقات مردمی اجرا و گویندگی «مجری شو» با رقابت بیش از یک‌صد شرکت‌کننده، برگزیدگان خود را شناخت.
دومین دوره مسابقات مردمی «مجری شو» برگزیدگان خود را شناختبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در پی استقبال مخاطبان از نخستین دوره مسابقه «مجری شو» که اسفندماه سال گذشته با حضور گروه کثیری از اقشار مختلف شهروندان برگزار شد و با توجه درخواست مکرر علاقه‌مندان، دومین دوره این برنامه با هدف استعدادیابی و آموزش اجرا و گویندگی، پنج‌شنبه و جمعه، ۱۴ و ۱۵ آذر با حضور بیش از یک‌صد علاقه‌مند به همت کانون «خاتم رسانه» و با مشارکت کانون «رادیو ماها» در سالن «خانه دوست» فرهنگ‌سرای خاتم(ص) برگزار شد.

بخش مسابقه و رقابتی دومین دوره ویژه‌برنامه «مجری شو» با حضور مجید عسگری، ابوالفضل اینانلو، علی جباری، فرامرز کجوئی و مائده باقری مجریان و گویندگان حرفه‌ای رادیو برگزار شد و شرکت‌کنندگان در سه بخش کودک و نوجوان، بزرگ‌سال و حرفه‌ای‌ها (برندگان دوره‌ قبل و مجری‌های حرفه‌ای) مورد ارزیابی قرار دادند.

پس از داوری دقیق و همه‌جانبه کارهای ارائه شده توسط شرکت کنندگان، هیئت داوران با اعلام اسامی برگزیدگان برتر این دوره از مسابقات و هم‌چنین ۱۵ اجراگر شایسته تقدیر را اعلام کردند.

بر اساس آرای نهایی هیئت داوران، عنوان برتر گروه بزرگ‌سال در بخش گویندگی به روژین پاکدل، عنوان استعداد برتر و خلاقیت در گویندگی به مهناز توحیدی و عنوان برتر در بخش گویندگی و اجرا بزرگ‌سالان در حوزه استعدادیابی به نگار قربانی تعلق گرفت. هم‌چنین زهرا خوجیر در بخش گویندگی حرفه‌ای بزرگ‌سالان شایسته تقدیر ویژه اعلام شد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در کانون خاتم رسانه و بهره‌مندی از برنامه‌های این کانون می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۲۰۷۰۸۱ و ۶۶۲۱۴۴۲۷ تماس بگیرند و یا به نشانی بزرگراه آیت‌الله سعیدی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی، فرهنگسرای خاتم (ص) مراجعه کنند.
نظر شما