شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۱۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
محمدرضا و علیرضا حق‌گو با شرکت در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی ۲۰۱۹ که در کشور کامبوج برگزار شد به ترتیب به مقام قهرمانی و اولی جهان دست یافتند.
قهرمانی فراگیران فرهنگ‎سرای بهاران در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ۲۰۱۹به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از بین ۴۲۰۰ دانش‌آموز شرکت‌کننده  از ۴۰ کشور جهان که در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی یا ucmas سال ۲۰۱۹ کشور کامبوج به رقابت با هم پرداختند، محمدرضا و علیرضا حق گو از فراگیران دوره آموزشی ucmas فرهنگسرای بهاران در این دوره از مسابقات حائز مقام قهرمانی و اولی جهان شدند. 

محمدرضا و علیرضا حق‌گو که با هم برادر هستند، توانستند طی ۸ دقیقه ۲۰۰ تمرین محاسبات ریاضی را با امتیاز عالی انجام دهند. برادران حق‌گو در مسابقات استانی و کشوری سال ۹۸ نیز حائز رتبه قهرمانی و برتر شده و به مسابقات جهانی راه پیدا کرده بودند.

UCMAS ترکیبی است از یک ابزار تدریس باستانی (چرتکه) با مهارت‌های مدرن آموزشی برای پویایی و تکامل کل مغز کودک که با ترویج یادگیری و به‌طور خاص یادگیری ریاضی تلقی می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در دوره‌های محاسبات ذهنی ریاضی می‌توانند به فرهنگ‌سرای بهاران واقع در انتهای خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر  شماره‌های ۶۶۲۱۳۷۳۸ و ۶۶۳۰۴۲۸۲ تماس بگیرند.
نظر شما