جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۷
کد خبر: ۱۰۴۱۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دیدار با جمعی از هنرمندان حوزه موسیقی گفت: هنر از بهترین ابزارها برای توسعه، اصلاح و همه گیر کردن فرهنگ زیبا زیستن است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جمعی از هنرمندان حوزه موسیقی از جمله؛ امین‌الله رشیدی، اسماعیل تهرانی، بیژن بیژنی، علی جهاندار، رضا مهدوی، علی رستمیان، مهران مهرنیا، فاضل جمشیدی، داود فیاضی، رازمیک اوحانیان و سوسن اصلانی با حضور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس این سازمان دیدار کردند.  

در این دیدار حجت‌الاسلام امرودی با اشاره به ترکیب اعضای هیات امنا و ماموریت‌های سازمان فرهنگی هنری گفت: این سازمان متولی هنر نیست، اما هنر بهترین و کم نظیرترین ابزاری است که می‌تواند اهداف این سازمان را دنبال کند.        

وی با بیان اینکه ارتقا و اعتلای فرهنگ عمومی و توجه به آن بخشی از فرهنگ و هنر که شیوه رفتارهای عمومی مردم نظیر رعایت اخلاق، حقوق شهروندی، رعایت نظم و انضباط و ... را شامل می شود؛ از جمله اهداف سازمان فرهنگی هنری است، تصریح کرد: این اهداف برای همه ادیان نیز تعریف شده است و  بالطبع هنر یکی از ابزاری است که می‌توان برای رسیدن به این اهداف از آن کمک گرفت تا موجب شود توسعه، اصلاح و فرهنگ زیبا زیستن فراگیر شود.

هنر بهترین ابزار برای توسعه، اصلاح و همه گیر کردن فرهنگ زیبا زیستن است

وی تصریح کرد: مهندسی هنر از وظایف وزارت فرهنگ و‌ارشاد اسلامی بوده  و سازمان خود را در چارچوب اهداف سازمانی و ماموریتهای شهری موظف دانسته تا به وزارت مربوطه کمک کند.

در این جلسه هنرمندان حوزه موسیقی به بیان نقطه‌نظرات و پیشنهاد‌های خود پرداختند و بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سازمان فرهنگی هنری در راستای معرفی و شناخت موسیقی فاخر به شهروندان تاکید کردند.
نظر شما