شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۱۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
باشگاه مستند فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی مستندهای «بعد از ظهر»، مستند داستانی «اسپری» و نماهنگ «جعبه سیاه» فیلم‌های دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار را نمایش می‌دهد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، باشگاه مستند فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی مستندهای «بعد از ظهر»، مستند داستانی «اسپری» و نماهنگ «جعبه سیاه» فیلم‌های دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار را نمایش می‌دهد. در این برنامه که سه‌شنبه ۱۷ دی ماه ساعت ۱۵ برگزار می‌شود، مستند داستانی «بعد از ظهر» به کارگردانی و نویسندگی امیرعباس ربیعی به نمایش در می‌آید. این فیلم روایتی از سال ۱۳۸۸ و دختری به نام سمیه است که از طریق فیس بوک با دختر طلبه‌ای به نام آزاده آشنا می‌شود. آن دو در خیابانی که محل تجمع آشوبگران است، قرار ملاقات می‌گذارند. در روز قرار، سمیه توسط اغتشاشگران کتک می‌خورد، آزاده و دوستانش او را کمک می‌کنند و به داخل حوزه علمیه می‌برند اما این پایان ماجرا نبود و همه نگاه‌ها به حوزه علمیه معطوف می‌شود. 

«اسپری» دیگر مستند داستانی اکران مردمی جشنواره عمار است. این مستند داستانی به کارگردانی محسن مجیدپور است و داستان پسری را به تصویر می‌کشد که با اسپری رنگ، تابلوی کوچه را که به نام شهیدی است، مخدوش می‌کند. دو جوان این اتفاق را می‌بینند و برای گرفتن جوان، به سمت او می‌روند. پسر فرار می‌کند و در کوچه‌ای بن‌بست، به ناچار و بی‌اجازه، وارد خانه‌ای می‌شود. این پسر جوان در این خانه با صحنه‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شود. و نماهنگ «جعبه سیاه» به کارگردانی محمد نیک‌دل و به مدت ۴ دقیقه به مسافران پرواز هواپیمای ایرباس که توسط ناو آمریکایی وینسنس در دوازدهم تیرماه ۱۳۶۷ مورد حمله موشکی قرار گرفت، می‌پردازد. 

شرکت عموم در این اکران‌ها آزاد و رایگان است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس بگیرید. فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است. 
نظر شما