جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۱۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
ششمین نمایشنامه‌خوانی ماه با خوانش نمایشنامه «زندانی خیابان دوم» به نویسندگی نیل سایمون در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای فردوس در ششمین اجرا از برنامه هنری «نمایشنامه‌خوانی ماه»، نمایشنامه «زندانی خیابان دوم» به نویسندگی نیل سایمون و ترجمه شهرام زرگر را به سرپرستی و کارگردانی افشین فکوری و با مشارکت گروه هنری رایا، روز چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه ساعت ۱۷ برگزار می‌کند.

«زندانی خیابان دوم» یکی از تلخ‌ترین کمدی‌های نیل سایمون آمریکایی است، چون به یکی از بحرانی‌ترین وضعیت‌های انسانی می‌پردازد که در آن اخراج و بیکاری باعث اتفاقاتی در روابط خانوادگی مل و همسرش ادنا خواهد شد.

نقش‌خوانان نمایشنامه «زندانی خیابان دوم» عبارتند از افشین فکوری، سپیده شعبان، امیر طایفه، آزیتا ناهیدفر، تهمینه آقازاده و سارا شعبان که مریم موقری صحنه خوان، سپیده شعبان دستیار کارگردان، مائده معینی امور اجرایی و سارا شعبان گریم این نمایشنامه‌خوانی را بر عهده دارند.

علاقه‌مندان شرکت در این برنامه هنری رایگان به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرند.

نظر شما