پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۱۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کتابخانه هدی واقع در فرهنگ‌سرای قرآن برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و جذب مخاطبان بیشتر، در نظر دارد برنامه‌های متنوعی را در فصل زمستان اجرا کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه هدی واقع در فرهنگ‌سرای قرآن برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و جذب مخاطبان بیشتر، در نظر دارد برنامه‌های متنوعی را در فصل زمستان اجرا کند و خدمات بیشتری را در قالب برنامه‌های زیر به نوجوانان و جوانان محله ارائه دهد:

-ترغیب و تشویق مراجعان به اهدای کتاب‌های شخصی خود به کتابخانه و ترویج فرهنگ اهدای کتاب  
-سلسله‌جلسات قصه‌گویی ویژه کودکان ۶ تا ۱۰ سال 
-برپایی نمایشگاه‌های مختلف در مناسبت‌های گوناگون
-برپایی کارگاه تکنیک‌های آرام‌بخش و مقابله با استرس و اضطراب قبل از امتحانات و کنکور
-مصاحبه با اعضای کتابخانه در بخش امانت و دادن مشاوره به آنان برای استفاده بهینه از منابع و فضای کتابخانه و همچنین استفاده از ظرفیت‌های کتابخانه‌های همجوار

کتابخانه هدی فرهنگ‌سرای قرآن با داشتن ۸۹۹ عضو فعال و ۲۴ هزار و ۳۹۸ نسخه کتاب شامل کتاب‌های فارسی، کودک و نوجوان، کمک‌آموزشی که متناسب با رده‌های سنی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان است، آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.  

بیش از هزار نسخه کتاب مرجع در موضوعات مختلف در بخش مرجع کتابخانه نگهداری می‌شود که مراجعان می‌توانند از این کتاب‌های نفیس در کتابخانه استفاده کنند. 

همچنین ۴۱۵ منبع سمعی و بصری برای امانت و استفاده اعضا در اختیارشان قرار داده می‌شود. سالن مطالعه کتابخانه با ظرفیت بیش از ۷۰ نفر از ساعت ۸ تا ۱۹ در اختیار اعضای کتابخانه است و خانم‌ها و آقایان می‌توانند هر روز از این سالن استفاده کنند. 

کتابخانه هدی در فرهنگ‌سرای قرآن به نشانی خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی واقع شده و شماره تلفن ۵۵۷۸۰۰۰۴ پاسخگوی شهروندان است. 
نظر شما