جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۱۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «داستان ازدواج» در سومین نشست «سینما سرو» چهارشنبه ۲۵ دی در فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «داستان ازدواج» در سومین نشست «سینما سرو» چهارشنبه ۲۵ دی در فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود. 

نشست سینما سرو،  با هدف ارائه راهکار کاهش آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه روان شناسی و هنر ساخت فیلم، با همکاری کانون فیلم نگاه نو فرهنگ‌سرای سرو و انجمن روانکاوی تهران، با حضور کارشناسان تورج مرادی مدیر انستیتو روانکاوی تهران، شهرزاد شاه کرمی کارشناس سینمایی و پیمان شاه میرزا مجری در فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود.

فیلم «داستان ازدواج» یک فیلم آمریکایی در ژانر کمدی-درام به نویسندگی و کارگردانی نوآ بامباک است، که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. آدام درایور، اسکارلت جوهانسون، لورا درن، مریت ویور و ازی رابرتسون بازیگران این فیلم هستند.
 
داستان فیلم درباره زوجی است که در کشمش طلاق هستند و این موضوع غیر از زندگی خودشان، اطرافیانشان را نیز درگیر ماجراهایی می‌کند و...

علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این فیلم چهارشنبه ۲۵ دی، ساعت ۱۷:۳۰ به فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی دوم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 88881879  تماس بگیرند.

نظر شما