جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۴۱۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
مستند «هفت جهان یک سیاره» جدیدترین ساخته دیوید آتنبرو، سه‌شنبه ۲۴ دی در فرهنگ‌سرای رسانه نمایش داده و نقد و بررسی خواهد شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مستند «هفت جهان یک سیاره» جدیدترین ساخته دیوید آتنبرو، به همت فرهنگ‌سرای رسانه و با مشارکت کانون پلان سبز، سه‌شنبه ۲۴ دی در فرهنگ‌سرای رسانه نمایش داده و با حضور عبدالحسین متفقهی نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه این مستند آمده است؛ میلیون‌ها سال قبل نیروهای اعجاب انگیز و ناشناخته، پوسته زمین را از هم جدا کردند و هفت قاره امروزی را تشکیل دادند که هر یک از این قاره‌ها آب و هوا و اکوسیستم مخصوص به خود را دارند. از بهشت رنگارنگ آمریکای جنوبی گرفته تا گرمای مهیب آفریقا، هفت‌جهان یک‌سیاره شخصیت واقعی هر قاره را به نوبه خود به نمایش می‌گذارد و دقیقا نشان می‌دهد که چگونه تمام زندگی در آنجا شکل گرفته است. با این مستند به سفری در جنوبگان، آسیا، آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی، آفریقا، اروپا و استرالیا خواهید رفت.

مستند «هفت جهان یک سیاره» سه‌شنبه ۲۴ دی ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا برگزار خواهد شد. حضور برای علاقه مندان آزاد و رایگان است.
نظر شما