جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۱۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
پنجمین جلد از سری کتاب‌های کمیک ایرانی «ایلیا» با حضور میثم برزا (طراح) و امین توکلی (نویسنده) چهارشنبه ۲۵ دی در فرهنگ‌سرای معرفت رونمایی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب «تولد یک قهرمان» به‌عنوان اولین کتاب مجموعه کمیک‌استریپ «ایلیا» توسط نشر ابراهیم با محوریت شخصیت‌های ابرقهرمان ایرانی منتشر و راهی بازار شده است که چهارشنبه ۲۵ دی در فرهنگ‌سرای معرفت رونمایی می‌شود.

مجموعه داستان مصور ایلیا، که توسط شرکت کمیکا طراحی و تولید شده و هر ماه یک شماره از آن منتشر می‌شود. در این ماه جلد پنجم کمیک بوک ایلیا با موضوع ابر قهرمان ایرانی اسلامی منتشر شده است.

این مجموعه روایت کننده داستان ابر قهرمانی است که چهار نوجوان برخاسته از اقشار مختلف جامعه در طی اتفاقاتی به قدرت‌های ماورایی و فانتزی دست پیدا کرده و از آن برای مبارزه با نیروهای شرور و اهریمنی استفاده می‌کنند.

به گفته ناشر مجموعه ، سعی شده است در مجموعه کتاب‌های «ایلیا» استانداردهای دنیا در زمینه کمیک استریپ رعایت شود و از لحاظ ساختار و جلوه‌های بصری و تکنیکی جذابیت داشته باشد. همچنین در این مجموعه در بحث‌های قهرمانی بر اساطیر ایرانی تاکید و ویژگی‌های آنها استخراج شده است. این کار در قالب جدید و شخصیت‌های به روز که قابل همذات پنداری باشند، انجام شده است. تعالیم اسلامی چون انسان کامل، اخلاق و عرفان هم به‌صورت ساده‌سازی‌ شده در داستان‌های این مجموعه هستند.

این برنامه در فرهنگ‌سرای معرفت روز چهارشنبه ۲۵ دی از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با حضور میثم برزا (طراح) و امین توکلی (نویسنده) در سالن شهید نظری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی: شهران بعد از زیر گذر شهید همت فرهنگ‌سرای معرفت مراجعه کنند یا یا شماره تلفن 44319304 تماس بگیرند.

نظر شما