پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۲۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
«جشنواره هنرجو» در رشته‌های مختلف هنری میان فراگیران کودک تا بزرگسال مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ از ۲۴ تا ۳۰ دی‌ برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «جشنواره هنرجو» به منظور آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با روند فعالیت‌های آموزشی فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ منطقه در رشته‌های هنری و همچنین تعامل بیشتر با خانواده‌ها به منظور ارتقا کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی در این حوزه، روز سه‌شنبه ۲۴ دی‌ماه ساعت ۱۵ با برگزاری آیین گشایش در فرهنگ‌سرای فردوس آغاز به کار می‌کند.

این جشنواره با فراهم آوردن فضای رقابتی سالم در میان فراگیران از رده سنی کودک تا بزرگسال، ضمن تبادل تجربیات هنرجویان با یکدیگر و همچنین ترغیب و تشویق آنان، در صدد ایجاد زمینه‌ای است تا ضمن استمرار برنامه‌های آموزشی، فراگیران احساس تعلق بیشتری نسبت به مراکز فرهنگی داشته باشند. همچنین این جشنواره فضایی را برای رقابت میان مربیان فراهم کرده تا ضمن شناسایی مربیان برتر، از آنان در حوزه‌های مختلف آموزشی نیز استفاده شود.

شرکت کنندگان در جشنواره هنرجو، آثار خود را طی فراخوان اعلام شده در فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ منطقه ۵، به دبیرخانه جشنواره در فرهنگ‌سرای فردوس ارسال و پس از داوری توسط مربیان و اساتید هر یک از رشته‌ها به تفکیک، آثار برتر انتخاب و در روز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه ساعت ۱۴ طی مراسم اختتامیه، از صاحبان آثار برگزیده با اهدای لوح و جایزه تجلیل خواهد شد.

این جشنواره ویژه فراگیران رشته‌های صناعی سنتی، هنرهای تجسمی، هنرهای خانگی و موسیقی که در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ تحت آموزش هستند، برگزار می‌شود.
نظر شما