چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۰۴۲۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
پانزدهمین نشست تخصصی «سینما IT» روز سه‌شنبه ۲۴ دی ماه با نمایش و نقد و بررسی فیلم مستند «معمای فیسبوک (The Facebook Dilemma)» در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پانزدهمین نشست تخصصی «سینما IT» روز سه‌شنبه ۲۴ دی ماه ساعت ۱۵ با نمایش و نقد و بررسی فیلم مستند «معمای فیسبوک (The Facebook Dilemma)» به کارگردانی جیمز جاکونی در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. 

فیلم «معمای فیسبوک» مستندی دو قسمتی است که در سال ۲۰۱۸ تولید شده و مجموعه‌ای از عوامل هشداردهنده را بررسی می‌کند که فیسبوک با آن‌ها روبه‌رو شده، از زمان شکل‌گیری شرکت در خوابگاه مارک زاکربرگ در دانشگاه هاروارد تا رسیدن به امپراتوری جهانی. معمای فیسبوک شامل چند مصاحبه دیده نشده و منحصر به فرد است و تأثیر قدرتمند بستر شبکه‌های اجتماعی را بر حریم خصوصی و دموکراسی در ایالات متحده آمریکا و سراسر دنیا بررسی می‌کند.

این برنامه با حضور حمید صباغی کارشناس رسانه و افشین فکوری بازیگر و منتقد سینما به عنوان مجری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.

نظر شما