پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۴۲۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
انیمیشن«بالا» در ششمین برنامه باشگاه فیلم کودک فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات، چهارشنبه ۲۵ دی ساعت ۱۰ پس از نمایش با حضور کارشناس کودک توسط اعضای باشگاه نقد می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انیمیشن« بالا» در ششمین برنامه باشگاه فیلم کودک فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات، چهارشنبه ۲۵ دی ماه ساعت۱۰ پس از نمایش با حضور کارشناس کودک توسط اعضای باشگاه نقد می‌شود.

انیمیشن «بالا» محصول سال ۲۰۰۹ با زمینه کمدی-درام است که توسط استودیو پیکسار ساخته شده‌است. در انیمیشن « UP» رویای پیر مرد ۷۸ ساله بادکنک فروش «کارل فردریکسِن»  به تحقق می‌پیوندد. او هزاران بادکنک را به خانه خودش وصل می‌کند و عازم «آبشار بهشت» در آمریکای جنوبی می‌شود. پسر بچه‌ای خوش بین به نام «راسل» به‌طور اتفاقی با «فردریکسِن» همسفر می‌شود. در این سفر پر ماجرا یک سگ «هاپو» و یک پرنده کمیاب به نام «توک دراز» با آن‌ها همراه می‌شوند. در آمریکای جنوبی «فردریکسن» قهرمان دوران کودکی خود  «چارلز مانتس» را ملاقات می‌کند و مشکلات و ماجراهای زیادی برای او به وجود می‌آید و ...

این کار در سال ۲۰۰۹ نامزد دریافت ۵ اسکار شد که ۲ جایزه از ۵ جایزه را در زمینه «بهترین انیمیشن» و «بهترین موسیقی» از آن خود کرد. این انیمیشن نامزد دریافت ۲۷ جایزه در زمینه‌های مختلف است و ۳۴ جایزه  دیگر را نیز از آن خود کرده‌است.

باشگاه فیلم کودک با هدف توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی در حوزه کودک فعالیت می‌کند، این باشگاه برای اعضای خود (کودکان و خردسالان)، انیمیشن‌های فاخری به نمایش درآورده و در هر اجرا اعضای باشگاه  با حضور کارشناس متخصص به نقد آن می‌پردازند.

 فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902140 تماس بگیرید.
نظر شما