پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۰۴۲۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
فرهنگ‌سرای ملل به مناسبت فرارسیدن روز ملی غزه، ویژه‌برنامه «مقاومت غزه» را با اجرای کارگاه هنری تصویر سازی، شب شعر و نمایشگاه شب شعر از ۲۷ دی تا ۸ بهمن برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدجواد حیدری‌پور مدیر فرهنگی هنری منطقه یک و رییس فرهنگ‌سرای ملل گفت: ویژه‌برنامه گرامیداشت «روز ملی غزه» با هدف محکوم کردن جنایات آمریکا و اسرائیل و نمایش مقاومت مردم مظلوم غزه در دو بخش هنرهای تجسمی و ادبیات در فرهنگ‌سرای ملل و فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی با مشارکت فرهنگ سرای مترو برگزار می‌شود. 

وی افزود: کارگاه هنری تصویرسازی با حضور بیش از ۲۰ نفر از هنرمندان رشته گرافیک روز جمعه ۲۷ دی از ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه فرهنگ‌سرای ملل برگزار می‌شود. همچنین آثار منتخب این هنرمندان به مدت یک هفته در ایستگاه مترو شهید بهشتی به نمایش گذاشته می‌شود.

حیدری‌پور ادامه داد: همچنین رونمایی از مجله الکترونیکی «فتیه الاقصی» با حضور شخصیت‌های بین‌المللی، فرهنگی و سیاسی ۲۸ دی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در فرهنگ‌سرای ملل برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش ادبیات نیز شب شعر بین‌المللی با محوریت مقاومت و بخش ویژه بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی با حضور جمعی از شاعران آیینی از ساعت ۱۵:۳۰تا ۱۷:۳۰ در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
 
رییس فرهنگ‌سرای ملل اضافه کرد: نمایشگاه کاریکاتور آثار بین‌المللی هنرمندان کاریکاتور با موضوع غزه از ۲۹ دی تا ۸ بهمن در ایستگاه مترو تجریش به نمایش گذاشته می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل مراجعه کنند.
نظر شما