چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۲۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
روابط عمومی «موسسه آموزش شهر» که متولی برنامه ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است به توییت‌های هماهنگی که ادعا می‌کنند منابع آموزشی غیر متناسب با گروه سنی کودکان، در خانه‌های کودک سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران توزیع شده‌اند؛ پاسخ داد.
پاسخ موسسه آموزش شهر به یک ادعای نادرستبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پیرو توییت‌های هماهنگی که ادعا می‌کنند منابع آموزشی غیر متناسب با گروه سنی کودکان، در خانه‌های کودک سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران توزیع شده‌اند، روابط عمومی «موسسه آموزش شهر» که متولی برنامه ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است، اعلام کرد:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دارای بیش از ۷۵ خانه کودک شهر شکوفه‌هاست که هماهنگ با نظام آموزش پیش از دبستان کشور، دارای منابع آموزشی انحصاری و هماهنگ به تفکیک سه گروه سنی ۴، ۵ و ۶ سال است. این منابع توسط  کارشناسان کودک، تحت نظارت استادان این حوزه تولید می‌شوند. منابع و کتابهای مذکور با برند «قندون» و با نشان «خانه های کودک شهر شکوفه‌ها» منتشر و توزیع می‌شوند و تمام مربیان و عوامل بر اساس تقویم آموزشی واحدی و مبتنی بر نظامات آموزشی ضمن خدمت معینی، به انجام فرآیندهای آموزش و تدریس مشغول هستند.

کتاب‌های مورد ادعا در توییت‌ها هرچند از تولیدات نزدیک به یک دهه گذشته سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در قالب طنز برای گروه بزرگسالان است، اما هیچ کدام جزو منابع و محصولات توزیعی در خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها نیستند.
نظر شما