پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۲۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
دومین کنگره ملی خانواده با حضور گروه‌های شاخص مردمی در حوزه خانواده دوم و سوم بهمن‌ماه در مجموعه سرچشمه برگزار می‌شود.
حضور فرهنگ‌سرای خانواده در دومین کنگره ملی خانوادهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین کنگره ملی خانواده با موضوع خانواده و گام دوم انقلاب با حضور فعالان خانواده در عرصه‌های: مطالعات و سیاست‌گذاری، آموزش و مشاوره، تبلیغ و رسانه، سازمان دهنده‌ها و مجامع، نهادها و سازمان‌ها و خیرین میزبان شرکت‌کنندگان است.

ارتقا دانش نظری، تحلیلی و ظرفیت تخصصی کنشگران و فعالان خانواده، ایجاد بستری برای شبکه‌سازی کنشگران و فعالان خانواده، ظرفیت‌سازی برای توسعه درون‌زا و ارتقای توان درآمدزایی کنشگران، شناسایی مسائل و مشکلات فعالان خانواده از اهم اهداف کنگره است.

 فرهنگ‌سرای خانواده با برگزاری نمایشگاه دستاوردها و خدمات مراکز سازمان در حوزه خانواده، ارائه محصولات، نمایشگاه کتاب، نگاه گذر، نشست‌های تخصصی در حوزه خانواده، مشاوره و ... در این کنگره ملی حضور دارد. 

کنگره ملی خانواده با همت نهاد ملی خانواده و مشارکت شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت کشور، قوه قضاییه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دیگر نهادها و سازمان‌های سیاست‌گذار و مجری در حوزه خانواده با حضور گسترده فعالان مردمی خانواده از سراسر کشور برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند دوم و سوم بهمن به مجموعه شهدای سرچشمه تهران واقع در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای کوچه شهید صیرفی پور مراجعه کنند.
نظر شما