سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۲۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
نمایشگاه گزیده‌ای از اولین سالانه طراحی معاصر سمنان جمعه ۴ بهمن در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گزیده‌ای از اولین سالانه طراحی معاصر سمنان جمعه ۴ بهمن در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود. این رویداد با هدف کشف استعدادهای جوان و نوظهور در حوزه طراحی، توسعه هنر طراحی به عنوان هنری بنیادین و در عین حال مستقل، توسط انجمن هنرهای تجسمی استان سمنان و با همکاری انجمن نقاشی دانشگاه هنر سمنان برنامه ریزی و ساماندهی شده است.

نمایشگاه نخستین سالانه طراحی معاصر سمنان ابتدا درگالری سیمرغ فرهنگ‌سرای کومش سمنان برپا شده است و این دومین نمایشگاهی است که برای نمایش بخشی از آثار در تهران و در نگارخانه لاله برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه به دلیل محدودیت فضای نمایش، تنها بخشی از یک صد اثر هنری که از بین ۵۵۰ اثر ارسالی از ۱۱۰ هنرمند به دبیرخانه نمایشگاه سالانه راه یافته بود به نمایش درخواهد آمد. داوری این سالانه را سیروس آقاخانی، هادی رحمتی، فرامرز خانی و غلامرضا سماوی بر عهده داشتند.

نمایشگاه گزیده‌ای از اولین سالانه طراحی معاصر سمنان روز جمعه ۴ بهمن ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود و برای بازدید از ۵ تا ۱۵ بهمن ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ پنجشنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۳ به استثنای روزهای تعطیل دایر خواهد بود. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.
نظر شما