جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۴۲۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
فرهنگ‌سرای خانواده نشست معرفی کتاب «گلستان یازدهم» را پنجشنبه سوم بهمن ماه در دومین کنگره ملی خانواده در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای خانواده نشست معرفی کتاب «گلستان یازدهم» را پنجشنبه سوم بهمن ماه ساعت ۸ با حضور زهرا پناهی روا (راوی و همسر شهید علی چیت‌سازیان) و مرضیه آبکار (کارشناس مجری) در دومین کنگره ملی خانواده در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار می‌کند.

«گلستان یازدهم» خاطرات زهرا پناهی روا، همسر سردار شهید علی چیت‌سازیان، به قلم بهناز ضرابی‌زاده است. این کتاب با زبانی صادقانه به شرح زندگی یک سال و هشت ماهه مشترک شهید چیت‌سازیان و همسرش می‌پردازد، فرمانده‌ای که در جبهه به دلیل مهارت‌های رزمی و شجاعتش به عقرب زرد معروف بود، در خانه با مادر و همسرش به اندازه‌ای با مهر و محبت رفتار می‌کرد که گویی این قلب رئوف هیچ گاه سابقه حضور در حرب و قتال را نداشت. «گلستان یازدهم» به زیباترین شکل توانسته است قسمت مهمی از نیمه پنهان زندگی شهید چیت‌سازیان را به مخاطبان معرفی کند.

کنگره ملی خانواده با موضوع خانواده و گام دوم انقلاب با حضور فعالان خانواده در عرصه‌های: مطالعات و سیاست‌گذاری، آموزش و مشاوره، تبلیغ و رسانه، سازمان‌دهنده‌ها و مجامع، نهادها و سازمان‌ها و خیرین و واسطین میزبان شرکت‌کنندگان است. 

ارتقای دانش نظری، تحلیلی و ظرفیت تخصصی کنشگران و فعالان خانواده، ایجاد بستری برای شبکه‌سازی کنشگران و فعالان خانواده، ظرفیت‌سازی برای توسعه درون‌زا و ارتقای توان درآمدزایی کنشگران، شناسایی مسائل و مشکلات فعالان خانواده از اهم اهداف کنگره است.
 
فرهنگ‌سرای خانواده با برگزاری نمایشگاه دستاوردها و خدمات مراکز سازمان در حوزه خانواده، ارائه محصولات، نمایشگاه کتاب، نگاه گذر، نشست‌های تخصصی در حوزه خانواده، مشاوره و... در این کنگره ملی حضور دارد.  

کنگره ملی خانواده به همت نهاد ملی خانواده و مشارکت شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت کشور، قوه قضاییه، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دیگر نهادها و سازمان‌های سیاست‌گذار و مجری در حوزه خانواده با حضور گسترده فعالان مردمی خانواده از سراسر کشور برگزار می‌شود. 

نظر شما