جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۴۲۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)
نمایشنامه «یاس کبود» به مناسبت ایام سوگواری و شهادت حضرت زهرا(س) به قلم بهزاد بهزادپور، تهیه‌کنندگی مهدی کریمی و کارگردانی حسین مرادی‌نژاد از ۶ تا ۹ بهمن ماه در فرهنگ‌سرای سرو خوانش می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نمایشنامه «یاس کبود» به همت کانون فانوس خیال فرهنگ‌سرای سرو و با همکاری گروه هنری دوران، به قلم بهزاد بهزادپور، تهیه‌کنندگی مهدی کریمی و به کارگردانی حسین مرادی‌نژاد از ۶ تا ۹ بهمن ماه ساعت ۱۹:۳۰ در فرهنگ‌سرای سرو خوانش می‌شود.

نقش‌خوانان این نمایشنامه به ترتیب حروف الفبا آریا افشاری، سعید اژدری، باران جلال‌زاده، سیمین جلیلوند، هامون دارابی، امین ذبیحی، ابراهیم رضایی، سامان سعیدی، علیرضا سلیمانی، امیرحسین شکری، آرش صادقی، حبیب سیف‌اللهی، مصطفی کلانتری، امیر نظری و الناز نوروزی خواهند بود و امیر عرفانیان نوازندگی نی و باران جلال‌زاده نوازندگی ویولن را بر عهده دارند. 

لازم به ذکر است تمامی عواید حاصل از بلیط‌فروشی این نمایش به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایشنامه‌خوانی می‌توانند به فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، ضلع شمالی بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند.
نظر شما