جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۴۳۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
هفتمین نمایشنامه‌خوانی ماه با خوانش نمایشنامه «دختر یانکی» به نویسندگی نیل سایمون دوشنبه هفتم بهمن در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فرهنگ‌سرای فردوس در هفتمین اجرا از برنامه هنری «نمایشنامه‌خوانی ماه»، نمایشنامه «دختر یانکی» به نویسندگی نیل سایمون با ترجمه شهرام زرگر را به سرپرستی و کارگردانی افشین فکوری و با مشارکت گروه هنری رایا، دوشنبه هفتم بهمن  ساعت ۱۷ برگزار می‌کند.

نمایشنامه «دختر یانکی» از آثار شاخص «نیل سایمون» نمایشنامه‌نویس معاصر آمریکایی، یک ژانر اجتماعی در هجو راست‌گرایان افراطی آمریکا در زمان جنگ ویتنام در سه پرده و با سه شخصیت است که داستان آن در نیویورک و در سال‌های آغازین دهه ۷۰ میلادی می‌گذرد.

نقش‌خوانان نمایشنامه «دختر یانکی» عبارتند از افشین فکوری، سپیده شعبان و امیر طایفه که مریم موقری صحنه‌خوان، سپیده شعبان دستیار کارگردان، جهانگیر حسینی‌مقدم امور اجرایی و مائده معینی دستیار صحنه این نمایشنامه‌خوانی را بر عهده دارند.

علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه هنری به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرند.

نظر شما