شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۳۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
نمایشنامه‌خوانی «وقتی شب فرا می‌رسد» به نویسندگی و کارگردانی بابک والی شنبه ۱۲ بهمن ساعت ۱۸ در نشست «صدای صحنه» در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشنامه‌خوانی «وقتی شب فرا می‌رسد» به نویسندگی و کارگردانی بابک والی شنبه ۱۲ بهمن ساعت ۱۸ در نشست «صدای صحنه» در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود و سپس این نمایشنامه با حضور حسین پرستار و نویسنده اثر نقد و بررسی می‌شود. 

«وقتی شب فرا می‌رسد» روایت زن و مردی رهگذر است که به یک تعمیرگاه بین راه می‌رسند. چندی بعد متوجه می‌شوند تعمیرکار و همسرش قصد دارند پول بیشتری از آنها بگیرند. آن زن و مرد در اقدامی غیرمنتظره تصمیم به قتل صاحب تعمیرکار می‌گیرند و...

بابک والی نویسنده و کارگردان، پری‌سیما بنماران صحنه خوان، حامد اسنقی دستیار کارگردان، فاطمه حسینی موسیقی و افکت و عباس محبی، زیبا بنماران، مجید ستایش، داریوش پاک‌نیا، پرستو آراسته و فرانک ملکی نیز نقش‌خوانان این نمایشنامه‌خوانی هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند. شماره تلفن ۷۷۸۲۶۴۷۵ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.

نظر شما