پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۰۴۳۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
نمایش شاد و موزیکال «جزیره لانگولیو» به کارگردانی «امیررضا توکلی» و «حمید ندیمی» از شنبه ۱۲ بهمن در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری نور روی صحنه می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش موزیکال «جزیره لانگولیو» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و ارائه آموزه‌های اخلاقی به آن‌ها، از روز شنبه ۱۲ بهمن تا پایان اسفندماه همه روزه به جز دوشنبه‌ها ساعت ۱۸ و صبح‌ها ویژه مدارس و مهدکودک‌ها در مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود.

این نمایش به کارگردانی امیررضا توکلی و حمید ندیمی، نویسندگی کیومرث قنبری و آهنگسازی امیررضا توکلی روایت داستان پسربچه‌ای است که دوست ندارد به مدرسه برود و عاشق دریا و دریانوردی است؛ او فکر می‌کند برای دریانورد شدن احتیاجی به سواد ندارد.

در ادمه داستان او دریانورد شده و در جزیره‌ای به نام لانگولیو به علت از بین رفتن کشتی‌اش، گیر افتاده اما چون سواد خواندن ندارد نمی‌تواند خود را نجات دهد و در طول نمایش برای او اتفاقاتی می‌افتد که ...

علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و با شماره 8 - 44088707 تماس بگیرند.

 
نظر شما