چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۴۳۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
اردو‌های آموزشی «اینترنت اشیا دریچه‌ای روبه جهان آینده» با حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری، ۱۷ و ۱۸ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۷ به صورت حضوری و آنلاین در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اردو‌های آموزشی «اینترنت اشیا دریچه‌ای روبه جهان آینده» به همت کانون شهر هوشمند فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات به دبیری ستاره امیری و با حضور تیمی از مدرسان مجرب و با سابقه در اجرای پروژه‌های داخلی و خارجی اینترنت اشیا اجرا می‌شود. 

هدف از برگزاری این اردو‌های آموزشی فراهم کردن زمینه مساعد برای آشنایی شهروندان علاقمند به موضوعات روز ICT، فراهم کردن زمینه تربیت نیروی متخصص این حوزه برای شهرهای هوشمند پیشرو و صنعت، شناخت هرچه بیشتر افراد نسبت به توانایی‌های خود و ایفای نقش در تیم پروژه IoT، برقراری عدالت آموزشی برای کلیه علاقه‌مندان در تمام نقاط کشور به کمک وبینار و آموزش ضمن خدمت پرسنل شاغل سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی است.

اولین اردوی آموزشی با موضوع «آموزش راهبردی اینترنت اشیا» ۱۷ و ۱۸ بهمن برگزار می‌شود.

در برنامه روز اول به آموزش «راهبردی اینترنت اشیا» پرداخته می‌شود و مسائل شناختی حوزه کار گروهی و مهارت‌های موردنیاز متخصصین این حوزه در قالب یک Case study مشخص پرداخته می‌شود و در روز دوم با در اختیار قرار دادن بسته‌های حاوی قطعات و بردهای الکترونیکی موردنیاز برای انجام پروژه‌های حوزه case study مدنظر، افراد در قالب تیم‌های مجزا به کارعملی می پردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از شرایط ثبت‌نام به اینجا مراجعه کنند. فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902130 تماس بگیرید.
نظر شما