جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۰۴۳۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
دومین قسمت از مستند «هفت جهان یک سیاره» دوشنبه ۱۴ بهمن به همت کانون پلان سبز فرهنگ‌سرای رسانه به نمایش درآمده و با حضور عبدالحسین متفقهی تحلیل و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مستند تحسین شده «هفت جهان یک سیاره» مجموعه مستندی محصول ۲۰۱۹ به کارگردانی و گویندگی دیوید اتنبرو مستندساز مشهور بریتانیایی است. کانون پلان سبز فرهنگ‌سرای رسانه که با نمایش نخستین قسمت از این مستند فعالیت خود را آغاز کرد، در دومین اجرای خود، دومین قسمت از این مستند سریالی با عنوان «آسیا» را برای مخاطبان به نمایش در می‌آورد.

در خلاصه این مستند آمده است: میلیون‌‎ها سال قبل نیروهای اعجاب‌انگیز و ناشناخته، پوسته زمین را از هم جدا کردند و هفت قاره امروزی را تشکیل دادند که هر یک از این قاره‌ها آب و هوا و اکوسیستم مخصوص به خود را دارند. از بهشت رنگارنگ آمریکای جنوبی گرفته تا گرمای مهیب آفریقا. هفت‌جهان یک‌سیاره شخصیت واقعی هر قاره را به نوبه خود به نمایش می‌گذارد و دقیقا نشان می‌دهد که چگونه تمام زندگی در آنجا شکل گرفته است. 

پس از نمایش مستند «هفت جهان یک سیاره» نقد و بررسی این اثر با حضور عبدالحسین متفقهی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند روز دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ به فرهنگ‌سرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند.

حضور در این برنامه برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.
نظر شما