جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۴۴۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
همزمان با ایام شکوهمند دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ششمین جشنواره فرهنگی هنری «فجر پیروزی» در فرهنگ‌سرای کار و تعاون برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با ایام شکوهمند دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ششمین جشنواره فرهنگی هنری «فجر پیروزی» با هدف حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اصلی پیروزی انقلاب، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، دلاوری‌ها و رشادت‌های مردم، آشنایی با اندیشه‌ها و شخصیت والای امام خمینی(ره) و حفظ سرمایه‌های انقلاب برای نسل‌های آینده در فرهنگ‌سرای کار و تعاون برپا می‌شود.

این جشنواره با مشارکت نخبگان محلی، کانون‌های خانواده و کارآفرینی در قالب ایستگاه‌های فرهنگی و هنری شامل گذر روزنامه‌خوانی ایام انقلاب، نمایشگاه کتاب، ایستگاه روایتگری از وقایع انقلاب به همراه نقاشی و تصویرگری ویژه کودکان و نوجوانان، ایستگاه خاطره‌نویسی و... برپا می‌شود.

ششمین جشنواره فرهنگی هنری «فجر پیروزی» از ۱۶ تا ۲۱ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۷ در فرهنگ‌سرای کار و تعاون به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، نبش خیابان هاشمی، پلاک ۷۶ میزبان علاقه‌مندان است و شهروندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.
نظر شما