شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۴۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
کتاب «سه دیدار» اثر نادر ابراهیمی، یکشنبه ۲۰ بهمن در فرهنگ‌سرای امام(ره) معرفی و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست معرفی و نقد و بررسی کتاب «سه دیدار» اثر نادر ابراهیمی، به مناسبت دهه فجر، با حضور مرتضی گودرزی و علی‌الله سلیمی کارشناس و منتقد ادبی، یکشنبه ۲۰ بهمن ساعت ۱۴ در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شود.

نادر ابراهیمی در کتاب «سه دیدار، با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد» ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره) را در قالب داستان بلند بررسی‌ می‌کند.

در بخشی از کتاب «سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد» آمده است: هدف شما برای کوتاه‌ مدت خوب است که بنده به‌ عنوان یک طلبۀ کوچک جست‌وجوگر، به این هدف اعتقاد دارم، اما روش‌تان را برای رسیدن به این هدف، روشی درست نمی‌دانم. شما، با دقت و قدرت، به نقاط ضربه‌ پذیر رضاخان ضربه نمی‌زنید؛ بلکه ضربه‌هایتان را غالبا به‌ سوی او و دیگران، بی‌هوا پرتاب می‌کنید. شما در سنگر مشروطیت ایستاده‌اید. اما یکی از رهبران ما، سال‌ها پیش، از مشروعیت سخن گفته است؛ و در اسلام، شرع مقدم بر شرط است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگ‌سرای امام(ره) واقع در نیاوران، بعد از سه راه یاسر، خیابان امیر سلیمانی مراجعه کنند.
نظر شما