چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۴۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
دومین نمایشگاه خوشنویسی گروه هنری «نگارین» در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین نمایشگاه خوشنویسی گروه هنری «نگارین» در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور منطقه ۵ برپا می‌شود. این نمایشگاه شامل آثار خوشنویسی جمعی از هنرجویان به سرپرستی محسن عزیزی است و عصر شنبه ۱۹ بهمن‌ماه گشایش می‌یابد و به مدت ۱۰ روز پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان است.

محسن عزیزی متولد ۱۳۴۰ خوشنویسی را نزد استادان مطرحی چون: سیف‌الله یزدانی، غلامحسین امیرخانی و یدالله کابلی خوانساری آموزش دید و از اوایل انقلاب مشغول به آموزش خوشنویسی در سپاه شد و در زمان جنگ تحمیلی در واحد فرهنگی بنیاد شهید حضور و تلاش مستمر داشت.

وی بعد از جنگ به آموزش خوشنویسی به خانواده شهدا پرداخت و از سال ۱۳۷۷ تا کنون در فرهنگ‌سراهای تهران مشغول تدریس است. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در سال‌های مختلف در دانشگاه تهران، موزه نگارستان، موزه رضا عباسی و انجمن خوشنویسی ایران اشاره کرد.

اسامی شرکت‌کنندگان در دومین نمایشگاه نگارین عبارت است از: علی راستی جهرمی، هدی زیبایی، مجید نورایی نژاد، فاطمه محمدی، منیره مصطفوی، آمنه عزیزی و رعنا امانی.

روز دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ نیز کارگاه خوشنویسی با موضوع انقلاب به مناسبت گرامی‌داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۹ بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ به نگارخانه آفرینش نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۸ تماس بگیرند.
نظر شما