پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۴۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اجرای پنجمین جشنواره دستاوردهای کانونی و مراکز مشارکتی در سه بخش؛ رقابتی، غیر رقابتی و کارویژه‌ها خبر داد و گفت: در این جشنواره ۱۳۷ مرکز مشارکتی و ۳۵۱ کانون مشارکت مردمی، آثار و خدمات خود را ارائه می‌دهند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدعلیرضا فاطمیان‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: فراخوان برگزاری پنجمین جشنواره دستاوردهای کانونی و مراکز مشارکتی همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اعلام می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: دبیران و اعضای کانون‌های مشارکت مردمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و خانه‌های کودک، خانه‌های فرهنگ و کتابخانه‌های مشارکتی به همراه مربیان آموزشی و فراگیران آن‌ها، گروه‌های شرکت کننده در این جشنواره هستند که دستاوردهای خود را در چهار رشته شامل؛ تولید محصول، اجرای پروژه‌های فرهنگی هنری، بسته‌های تبلیغاتی ویژه معرفی کانون یا مرکز و ایده پردازی ارائه می‌کنند.

فاطمیان‌پور با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در فصل بهار سال آینده، افزود: این مراسم با اجرای برنامه‌های نمایشگاهی شامل معرفی و ارائه آثار برگزیده، غرفه فروش محصولات، پنل‌های علمی و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در حاشیه این جشنواره، به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با کارویژه پنجمین جشنواره دستاوردهای کانونی و مراکز مشارکتی بیان کرد: این برنامه‌ها به صورت مشترک میان کانون‌های مشارکت مردمی و مراکز مشارکتی دیده شده‌اند.

فاطمیان‌پور هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و معرفی برنامه‌­ها و اقدامات موفق کانون‌ها و مراکز مشارکتی در سال جاری اعلام کرد و گفت: شناسایی ایده‌های خلاقانه و اثرگذار مبتنی بر ارتقای کیفیت خدمات مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری، بسترسازی برای ارتقای کیفیت خدمات کانون‌ها و مراکز مشارکتی در مسیر فعالیت‌های فرهنگی هنری، تقویت و توسعه فعالیت‌­های داوطلبانه و مشارکتی در شهر تهران، حمایت از کانون‌ها و مراکز مشارکتی با فراهم کردن امکان عرضه و فروش محصولات تولیدی و افزایش روحیه نشاط اجتماعی در جامعه با مشارکت شهروندان از دیگر اهداف اصلی این جشنواره است.

نظر شما