جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۴۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
فیلم سینمایی WONDER (اعجوبه) به کارگردانی استیون شباسکی با حضور حجت‌الاسلام برمایی در قالب دومین برنامه شب نشینی‌های زمستانه، جمعه ۲۵ بهمن ساعت ۱۴ در فرهنگ‌سرای خانواده نمایش داده و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی WONDER (اعجوبه) به کارگردانی استیون شباسکی با حضور حجت‌الاسلام برمایی در قالب دومین برنامه شب نشینی‌های زمستانه، جمعه ۲۵ بهمن ساعت ۱۴ در فرهنگ‌سرای خانواده نمایش داده و نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه این فیلم آمده است: پسربچه‌ای به نام آگوست پولمن به خاطر تفاوت‌هایی که در اثر ابتلا به سندرم تریچر کالینز از بدو تولد در چهره‌اش وجود دارد، همیشه دور از اجتماع زندگی کرده و در خانه به آموختن درس‌هایش پرداخته‌است. او بعد از رسیدن به کلاس پنجم تصمیم می‌گیرد به میان هم سن و سالانش رفته و در مدرسه‌ای عادی به فراگیری درس‌هایش بپردازد.

این فیلم محصول سال ۲۰۱۷ در ژانر کمدی درام است و در نودمین دوره جوایز اسکار در رشته بهترین گریم نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

 جولیا رابرتز، اوون ویلسون، جیکوب ترمبلی، مندی پتینکین، جک تورن، نواه جوپ و دنیل رز راسل از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

حضور در برنامه نمایش و تحلیل فیلم سینمایی wonder برای عموم آزاد و رایگان است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88554015 تماس بگیرند.

 
نظر شما