شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۴
کد خبر: ۱۰۴۵۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کرد و از غرفه‌های این سازمان با عنوان «فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما» بازدید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام میثم امرودی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از غرفه‌های سازمان فرهنگی هنری با عنوان «فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما» که در ۸ نقطه از مسیر راهپیمایی برپا شده است، بازدید کرد.

ایستگاه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با استقرار در ۶ نقطه و استقرار دو دستگاه اتوبوس به منظور فعالیت‌های فرهنگی از پل کالج تا دانشگاه شریف به ارائه فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازند.

حضور رییس سازمان فرهنگی هنری در غرفه‌‌های «فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما»

محل استقرار ایستگاه‌های فرهنگی فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما در خیابان انقلاب اسلامی قبل از چهارراه ولیعصر، نبش خیابان فلسطین، نبش خیابان ۱۶ آذر، در میدان انقلاب، ضلع شمال غربی میدان و در ادامه مسیر، ابتدای خیابان استاد معین و روبروی دانشگاه شریف است. دو دستگاه اتوبوس با ارائه برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در خیابان کارگر شمالی و جنوبی مستقر شده و برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌کنند.

برپایی دادگاه نمادین محاکمه سران جنایتکار جهان از جمله ترامپ، نتان یاهو و بن‌سلمان با حضور هیات منصفه مردمی، اجرای برنامه‌های متنوع ویژه کودکان، ساخت پرچم ایران توسط راهپیمایان،هم‌عهدی با شهدا، طراحی کاریکاتور ترامپ در ابعاد بزرگ، نمایشگاه پوسترهای مفهومی درباره آمریکا، عکس یادگاری با موشکی که پایگاه عین الاسد را مورد هدف قرارداد، مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخ به این پرسش که اگر انقلاب نبود؟ از جمله برنامه‌هایی است که در غرفه‌های فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما برگزار می‌شود.

حضور رییس سازمان فرهنگی هنری در غرفه‌‌های «فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما»

فرهنگ‌سرای ایران ما انقلاب ما از ساعت ۸ صبح میزبان راهپیمایان است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرید.
نظر شما