چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۴۵۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
نهمين نمايشگاه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ايران با حضور ۸۶ هنرمند و بيش از ۲۰۰ اثر هنری، جمعه ۲۵ بهمن در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نگارخانه لاله در چند سال اخیر با هدف رونق بخشی به اقتصاد هنر و تقويت بنيان‌های هنری شهر،گام‌هایی برای گسترش بازار هنر معاصر برداشته و نمايشگاه سالانه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ايران را به طور متوالی و منظم برگزار کرده است. این رویداد بر آن است تا با همراهی و مشارکت هنرمندان فرصتی ويژه برای شهروندانی که درآمدهای متوسطی دارند و علاقه‌مند به گردآوری آثار هنرمندان معاصر هستند، فراهم کند.

در «نهمين نمايشگاه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ايران» که با همکاری ۸۶ هنرمند شکل گرفته است، بيش از ۲۰۰ اثر هنری با رويکردهای متنوع ارائه شده که در يک نگاه می‌توان آثار منتخبی از هنرمندان هشت دهه را در آن مرور کرد. 

هنرمندان در اين نمايشگاه، با هدف توسعه فرهنگی، آثار گرانبهای خود را به گونه‌ای ارائه کرده‌اند که از يک سو منجر به ايجاد انگيزه برای خريد آثار فاخر هنری و با ارزش شود و از سوی ديگر، ضمن تقويت ذائقه بصری شهروندان به همگانی کردن هنر معاصر ياری رسانند.

بالاترین بهای پرداخت برای خرید آثار در این نمایشگاه یک میلیون و دویست هزار تومان است.

آیین افتتاح نمایشگاه روز جمعه ۲۵ بهمن ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ با حضور هنرمندان و دوستداران هنر در نگارخانه لاله برگزار می‌شود و نمایشگاه تا ۲۵ اسفند ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۳ دایر خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88960492 تماس بگیرند.

 
نظر شما