جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۰۴۵۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن، مراسم جشن «یاس مهربانی» همراه با نمایش فیلم سینمایی «بیست و سه نفر»، شنبه ۲۶ بهمن در مرکز همایش‌های فرهنگی هنری بهاران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد سعادت مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده درخصوص راه‌اندازی مجدد سینما بهاران و اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به شکرانه ولادت پر از سرور دخت مکرم نبی اسلام حضرت زهرا (س) مراسم جشنی روز شنبه ۲۶ بهمن در مرکز همایش‌های فرهنگی هنری بهاران برگزار و راه اندازی آزمایشی سینما بهاران با نمایش فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» انجام خواهد شد.

وی افزود: مراسم «یاس مهربانی» با حضور معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علما، ائمه جماعات، روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا و ... از ساعت ۱۵ با بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری آغاز و در ادامه، مراسم راه اندازی آزمایشی سینما بهاران با نمایش خصوصی فیلم «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری کلید خواهد خورد.

فیلم سینمایی «بیست و سه  نفر» که روایت خاطرات ۲۳ نفر از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای بعث عراق درآمدند، در جشنواره فیلم فجر سال ۹۷ جایزه نگاه ملی را به خود اختصاص داد و در پاییز سال ۹۸ به اکران عمومی گذاشته شد.
 
این فیلم به مدت یک هفته در سینما بهاران به نمایش گذاشته خواهد شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ‌سرای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در انتهای خیابان سجاد جنوبی- میدان بهاران– بوستان بهاران مراجعه کنند و با شماره تلفن 66231119 تماس بگیرند.

نظر شما