پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۰۴۵۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
ویژه‌برنامه «من و مامان» به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه(س) در قالب نشست‌های روان‌شناسی ویژه مادران و دختران مدارس منتخب مناطق ۳، ۵، ۱۱، ۱۳، ۲۰ از شنبه ۲۶ بهمن تا ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «من و مامان» به مناسبت ایام ولادت باسعادت بانوی آب و آیینه حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی‌داشت مقام مادر، در قالب نشست‌های روان‌شناسی ویژه مادران و دختران مدارس منتخب مناطق ۳، ۵، ۱۱، ۱۳، ۲۰، از روز شنبه ۲۶ بهمن تا ۱۱ اسفندماه به همت مدیریت فرهنگی هنری متطقه ۵ برگزار می‌شود.

دختران مقطع دبیرستان دوره اول متوسطه در گروه سنی ۱۱ تا ۱۶ سال و مادران همان دانش‌آموزان به صورت مجزا با موضوع مشترک در مدارس معرفی شده مناطق (هر منطقه یک مدرسه با دو اجرا) مخاطبان ویزه‌برنامه «من و مامان» هستند.

اعتماد به نفس و عزت نفس، ارتباط موثر مادر و دختر، تاب‌آوری و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و مدیریت استرس از جمله سرفصل‌های آموزشی این برنامه است‌ که توسط معصومه امامی روان‌شناس و مشاور خانواده به مخاطبان ارائه خواهد شد.

اولین اجرای من و مامان روز شنبه ۲۶ بهمن ماه در مدرسه دکتر ایوب آزاد حسینی منطفه ۵ از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ ویژه دختران و ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ ویژه مادران برگزار می‌شود و تا ۱۱ اسفندماه در مدارس حضرت زهرا ( س) منطقه ۳، جلوه حق مننطقه ۱۱، شهدای هفتم تیر منطقه۱۳، مدرسه رحمانی منطقه ۲۰ و شهید محمدعلی بشارتی منطقه ۲۱ در همین قالب اجرا خواهد شد.

مراسم اختتامیه ویژه‌برنامه «من و مامان» ۱۱ اسفند با حضور مادران و دختران شرکت‌کننده در این نشست‌ها در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.


نظر شما