سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۴۵۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
ویژه‌برنامه «مادرتر از مادر» به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با تقدیر از مادریاران شیرخوارگاه و بهزیستی به همت فرهنگ‌سرای خانواده برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پروانه دوستی رییس فرهنگ‌سرای از برگزاری ویژه‌برنامه «مادرتر از مادر» به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: این برنامه با هدف تکریم منزلت شغلی مادریاران شیرخوارگاه‌ها و مادریاران بهزیستی سطح شهر تهران، تقویت روحیه مهربانی در جامعه، بالا بردن ارزش و جایگاه مادریاران با تجلیل از مادریاران خیریه وحدت که مسئولیت نگهداری و پرستاری از دختران بالای ۱۴ سال سن و دارای معلولیت را دارند، برگزار می‌شود.

دوستی افزود: روزهای ۲۷ و ۲۹ بهمن در بازدید از مرکز خیریه معلولان وحدت به پاس فداکاری و زحمات مادریاران این مرکز از ۴۲ نفر با اهدای هدیه و لوح تقدیر تجلیل می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین در روزهای ۲۸ و ۳۰ بهمن ماه فیلم سینمایی «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی برای مادریاران شیرخوارگاه‌های شهر تهران به همراه خانواده آنها در پردیس سینمایی رازی نمایش داده می‌شود و برنامه‌های جانبی متعددی نیز برای این مادریاران اجرا خواهد شد. 

رییس فرهنگ‌سرای خانواده در ادامه درباره دلیل نام‌گذاری برنامه «مادرتر از مادر» گفت: مادریاران در شیرخوارگاه‌ها و مراکز نگهداری سازمان بهزیستی مسئولیت نگهداری کودکان و افراد دارای معلولیت را در طول روز دارند و نقش موثری را در زندگی آنها ایفا می‌کنند و همچون مادر از افرادی که از نعمت خانواده محروم هستند نگهداری می‌کنند.

فرهنگ‌سرای خانواده در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق واقع است.
نظر شما