سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۴۵۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
نشست «لذت داستان» با نقد و بررسی کتاب «پرسه در خیال» با حضور هما ناعمی نویسنده اثر و الهام معصومی‌نژاد کارشناس و منتقد روز دوشنبه ۲۸ بهمن در کتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهل و هشتمین نشست «لذت داستان» با نقد و بررسی کتاب «پرسه در خیال» با حضور هما ناعمی نویسنده اثر و الهام معصومی‌نژاد کارشناس و منتقد روز دوشنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۶ در کتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده برگزار می‌شود. 

این کتاب  شامل ۲۴ داستان کوتاه شامل با خیالت، آب‌انبار، ادعای بی‌ادعایی، از اصل افتاده، از فرش تا عرش، اقبال، ترس‌های دنباله‌دار، حزب باد، حسودی حوریه، دور زدن ممنوع، زن، سس پرتقال، علم بهتر است یا و ...، عمو ارسلان، غافل‌گیری واقعی، قربانی بعدی، لعنت به جنگ، مجنون این لیلی، مردان نسبتاً پاک، مزد دست، نقش جدید، ننگ سوم، همین نزدیکی‌ها و یار مهربان است.

کتاب «پرسه در خیال» در سال ۱۳۹۸ توسط انتشارات حدیث قلم در ۱۸۸ صفحه به چاپ رسیده است. 

نشست «لذت داستان» با مشارکت کانون ادبی صدای قلم به منظور ترویج و تبلیغ کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در آن می‌توانند به کتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند. 
نظر شما