پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۵۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود
همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، کانون ادبی زمستان فرهنگ‌سرای سرو نشست شعرخوانی «ستایش نور» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، کانون ادبی زمستان فرهنگ‌سرای سرو نشست شعرخوانی «ستایش نور» را سه‌شنبه ۲۹ بهمن ماه ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می‌کند. 

 جلسات نقد و بررسی شعر کانون ادبی زمستان یکی از ویژه‌برنامه‌های فرهنگ‌سرای سرو است که به صورت منظم و به منظور کشف و تربیت استعدادهای جوانان سه‌شنبه هر هفته برگزار می‌شود.
 
جدیدترین نشست از این برنامه به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر با حال و هوایی متفاوت برگزار می‌شود. در این نشست شاعران، ترانه‌سرایان و خوانندگان نام‌آشنا از جمله محمدرضا عیوضی، طوی جان نیازی، مهشاد عرب و داود رحمت‌اللهی به شعرخوانی خواهند پرداخت. همچنین مدیریت و اجرای این جلسات به عهده سجاد عزیزی آرام دبیر کانون زمستان خواهد بود.

در این ویژه‌برنامه بخش‌های متنوع دیگری نیز در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به اجرای زنده موسیقی «میم مثل مادر» به مناسبت روز مادر اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.
نظر شما