پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۵۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
نشست افتتاحیه و معرفی دوره‌ آموزشی «گفتمان انقلاب اسلامی» با همکاری موسسه «تبیین منظومه فکری رهبری» یکشنبه27 بهمن ماه در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نقشه کلی منظومه فکری انقلاب اسلامی و سیر مطالعاتی جدید آشنایی با منظومه فکری رهبر انقلاب توسط حجت الاسلام اسماعیل فخریان، مدیر طرح سراسری تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری و دکتر محمد اسحاقی تبیین می شود.

این دوره گفتمان انقلاب اسلامی براساس بیانیه گام دوم انقلاب و بر اساس منظومه فکری رهبری طراحی شده است. این دوره ها شامل 320 ساعت کلاس آموزشی رایگان بوده و استاد محور است و شرکت کنندگان هر هفته یک جلسه مباحثه شرکت می‌کنند و در پایان گواهینامه به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

پس از پایان این دوره، کارگاه های پیشرفته «گفتمان انقلاب اسلامی» برگزار می شود و شرکت کنندگان می‌توانند گواهی معتبر دانشگاهی دریافت کنند. سرفصل‌های این دوره بر اساس محورهای بیانیه گام دوم انقلاب طراحی شده است و مواردی همچون دین، اخلاق و گفتمان انقلاب اسلامی، خانواده و گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان انقلاب اسلامی و اقتصاد، سیاست و گفتمان انقلاب اسلامی می شود.

این دوره ها اسفندماه در واحد آموزش فرهنگسرای انقلاب اسلامی آغاز می شود. نشست افتتاحیه و معرفی دوره‌ آموزشی «گفتمان انقلاب اسلامی» یکشنبه 27 بهمن ساعت 14:45 در محل فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

علاقمندان برای هماهنگی شرکت در این نشست و ثبت نام در این دوره ها می‌توانند به واحد آموزش فرهنگسرای انقلاب اسلامی مراجعه یا با شماره 55408669 و 55415695 تماس بگیرند. فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.
نظر شما