شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۴۵۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز تجلیل از مقام زن، نشست «زنان خبرنگار؛ افق‌های پیش رو» برای تجلیل از جمعی از زنان خبرنگار در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی محمدی رییس فرهنگ‌سرای رسانه با اعلام خبر برگزاری همایش «زنان خبرنگار؛ افق‌های پیش رو» در این فرهنگ‌سرا گفت: در دوره جدید برنامه‌های فرهنگ‌سرای رسانه بنا شده است تا هر مناسبتی محملی باشد برای تجلیل و پاسداشت جایگاه رسانه و مقام خبرنگار؛ به همین دلیل به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم(ص) و روز تجلیل از مقام زن، با هماهنگی و همکاری معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت موسسه فرهنگی نشرآوران در قالب نشست «زنان خبرنگار؛ افق‌های پیش رو» از تعدادی از زنان فعال در رسانه تجلیل می‌کنیم.

محمدی افزود: در این نشست که با حضور محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چهره‌های شاخص رسانه‌ای کشور در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود، درباره جایگاه خبرنگاران زن و نقشی که می‌توانند در ارتقای جایگاه رسانه‌ها و کیفیت محصولات رسانه‌ای در کشور ایفا کنند، بحث و تبادل نظر می‌شود. 

رییس فرهنگ‌سرای رسانه ادامه داد: با دعوت از مدیران رسانه‌های جمعی از آنها خواستیم که فعال‌ترین بانوان خبرنگار سال ۹۸ را برای تقدیر در نشست «زنان خبرنگار؛ افق‌های پیش رو» معرفی کنند. همچنین در این نشست برای نخستین بار از بانوان خبرنگاری که در سال ۹۸ بازنشسته شده‌اند و خانواده بانوان خبرنگاری که متأسفانه در سال ۹۸ از دست داده‌ایم تقدیر می‌شود.

نشست «زنان خبرنگار؛ افق‌های پیش رو» روز دوشنبه ۲۸ بهمن ساعت ۹:۳۰ در فرهنگ‌سرای رسانه واقع در ابتدای خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا برگزار می‌شود.

نظر شما