جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۵۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
نمایشگاه گروهی نقاشی «نقش قلم» به سرپرستی زهرا سادات عظیم‌زاده موسوی از ۲۶ بهمن ماه در نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو برپا شده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی نقاشی «نقش قلم» به سرپرستی زهرا سادات عظیم‌زاده موسوی از ۲۶ بهمن ماه در نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو برپا شده است. در این نمایشگاه ۳۷ اثر با موضوع طبیعت و زندگی و با سبک‌های مدرن نقاشی به نمایش گذاشته شده است. 

زهرا سادات عظیم‌زاده موسوی، فاطمه گرمابدری، زهرا خطیب، سوگندعلی عسگری، فاطمه فتحی، ریحانه قاسمی، فائزه وحیدی، فاطمه مطلبی، محمدحسین میرزایی، مشکات محمدزاده، رامتین زارعی و نازنین فاطمه یوسفی نقاشان و هنرمندان جوانی هستند که آثارشان به نمایش درآمده است.

زهرا سادات عظیم‌زاده موسوی دوره طراحی را در هنرستان کمال‌الملک گذرانده است. وی تا کنون در چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی شرکت کرده و رتبه‌های مختلفی را در کارنامه هنری خود دارد.

نمایشگاه نقاشی «نقش قلم» هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان هنردوستان است و برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانید به نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرید. 
نظر شما