شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۵۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
انیمیشن «جنگ‌های تابستانی» سه‌شنبه ۲۹ بهمن در شانزدهمین نشست تخصصی «سینما IT» پس از نمایش، با حضور کارشناسان متخصص از نگاه فناوری اطلاعات نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انیمیشن اکشن «جنگ‌های تابستانی» به کارگردانی مامورو هوسودا و نویسندگی ساتوکو اُکودِرا با ژانر اکشن و کمدی محصول سال ۲۰۰۹ کشور ژاپن، سه‌شنبه ۲۹ بهمن ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات نمایش داده و نقد و بررسی می‌شود.

داستان این انیمیشن از این قرار است؛ کنجی کویسو، دانش‌آموز کلاس یازدهم و نابغه ریاضی، قبول می‌کند تا در تابستان کمک‌دست دختر هم‌مدرسه‌ایش ناتسوکی باشد. در ناگانو، محل زندگی خانواده ناتسوکی، کنجی متوجه می‌شود که خانواده ناتسوکی قصد دارند، جشن تولد ۹۰ سالگی بزرگ خانواده را جشن بگیرند و کنجی باید نقش نامزد ناتسوکی را بازی کند. در این اوضاع و احوال تلاش کنجی برای حل یک معادله ریاضی باعث تصادم یک دنیای مجازی (OZ) با زمین می‌شود و ...

در این برنامه حامد کبود جامه کارشناس IT  و افشین فکوری منتقد سینما به عنوان مجری برنامه حضور دارند و پس از نمایش فیلم به نقد و بررسی فیلم از نگاه فناوری اطلاعات می‌پردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشا و شرکت در جلسه نقد به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر یا جمهوری مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.
نظر شما