پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۵۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
فیلم سینمایی «سرخ‌پوست» چهارشنبه ۳۰ بهمن در فرهنگ‌سرای فردوس نمایش داده و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هشتاد و نهمین برنامه سکانس در فرهنگ‌سرای فردوس، با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی«سرخ‌پوست»، به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی، چهارشنبه ۳۰ بهمن‌ ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

داستان فیلم مربوط به سال ۱۳۴۷ در یک زندان قدیمی در جنوب ایران است که به دلیل مجاورت با فرودگاه در حال توسعه شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رییس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند که ماجراهایی اتفاق می‌افتد.

نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، مانی حقیقی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی و آتیلا پسیانی بازیگران فیلم سینمایی «سرخ‌پوست» و دیگر عوامل عبارتند از؛ مجید مطلبی (تهیه کننده)، نیما جاویدی (فیلمنامه‌نویس)، هومن بهمنش (فیلمنامه‌نویس)، ایمان امیدواری (چهره‌پرداز)، محسن نصرالهی (طراح صحنه)، شیما میرحمیدی (طراح لباس)، عماد خدابخش (طراح لباس)، ایرج شهزادی (صدابردار)، ایرج شهزادی (صداگذار)، رامین کوشا (موسیقی)، آرش آقابیگ (جلوه‌های ویژه میدانی)، جواد مطوری (جلوه‌های ویژه بصری) و محمد بدرلو (عکاس).

افشین فکوری کارشناس سینما و تئاتر به عنوان کارشناس مجری این برنامه و نیما جاویدی نویسنده و کارگردان و دیگر عوامل فیلم سینمایی «سرخ‌پوست»  مهمانان سکانس ۸۹ هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این فیلم همراه با نقد و بررسی آن، به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44058900  تماس بگیرند.
نظر شما