پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۵۹۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
تیم کاراته دختران باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگ‌سرای کار و تعاون به مربیگری منیژه حسنی در مسابقات کشوری کاراته سبک کیوکوشین ۵ طلا، ۲ نقره و ۷ برنز را به خود اختصاص دادند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، تیم کاراته دختران باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگ‌سرای کار و تعاون به مربیگری منیژه حسنی در مسابقات کشوری کاراته سبک کیوکوشین که جمعه ۲۵ بهمن ماه با حضور ۹ استان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجموعه ورزشی معلم یافت‌آباد برگزار شد، ۵ طلا، ۲ نقره و ۷ برنز را به خود اختصاص دادند.

در این دوره از مسابقات ۸۰۰ کاراته‌کار بانو در سه رده سنی نونهالان، خردسالان و نوجوانان به رقابت پرداختند که ۱۵ نفر از کاراته‌کاران دختر باشگاه جوانمردان فرهنگ‌سرای کار و تعاون در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات مهنا سلیم‌خانی، زهرا نوری‌نژاد، مریم ربانی‌نیا، نازنین زهرا اسماعیلی و مهسا نیازی مدال طلا، پارمیدا مرسلی و فاطمه بیگی‌زاده مدال نقره و هلیا بخشی، آیناز علیزاده، حدیث محمدی، بیتا رزاقی، کیمیا خداوردی، مهدیس اسماعیلی و مرسانا احمدی مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کردند. 

علاقه‌مندان برای اطلاع از شرایط عضویت در باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگ‌سرای کار و تعاون می‌توانند هر روز با شماره ۶۶۰۴۴۸۸۷ تماس بگیرند و یا به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، واحد آموزش فرهنگ‌سرای کار و تعاون مراجعه کنند.

نظر شما