جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۴۶۰۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
مسابقه کتابخوانی «از علی(ع) به مالک» به مناسبت سالروز ولادت مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) از یکم تا ۱۹ اسفندماه به همت فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقه کتابخوانی «از علی(ع) به مالک» به مناسبت سالروز ولادت مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) از یکم تا ۱۹ اسفندماه به همت فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود. سؤالات این مسابقه بر اساس کتاب «آن است شیوه حکومت» (فرمان امام علی(ع) به مالک اشتر) ترجمه سیدمهدی شجاعی طراحی شده است. 

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های منطقه ۸ و یا مراجعه به سایت فرهنگ‌سرای گلستان کتاب و سؤالات مسابقه را تهیه کنند.  

همچنین شرکت‌کنندگان این مسابقه حداکثر تا ۱۹ اسفند ماه مهلت دارند از ساعت ۸ تا ۲۰ پاسخنامه‌های خود را به صورت حضوری تحویل دهند یا از طریق پست الکترونیکی کتابخانه گلستان به نشانی ketabkhaneh.golestan@yahoo.com ارسال کنند. در پایان به رسم یادبود به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۷۷۸۲۶۴۷۵ تماس بگیرند.
نظر شما