جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۶۰۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
مراسم یادبود برادران شهید مهدی و حمید باکری همزمان با سالگرد شهادت هر دو شهید در ماه اسفند در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یادبود برداران شهید مهدی و حمید باکری به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت این دو شهید در ماه اسفند، روز پنجشنبه یکم اسفندماه ساعت ۸:۳۰ در مراسم «روضه عشق» فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود. 

مهدی باکری متولد ۱۳۳۳ از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا بود که در ۲۵ اسفند ۱۳۶۳ در جزیره مجنون به شهادت رسید. حمید باکری نیز متولد ۱۳۳۴ جانشین فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا بود که در ۶ اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در شهر قرنه به شهادت رسید. 

این مراسم که با حضور خانواده شهدا و شهروندان اجرا می‌شود، با  بخش‌های مختلف از جمله وصیت‌نامه‌خوانی شهیدان، سخنرانی، مداحی، قرائت زیارت عاشورا و گستردن سفره احسان همراه است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما