جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۶۱۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
نخستین «اکسپوی هنرمندان پیشکسوت ایران» با هدف آشناسازی هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر مدرن در راستای ایجاد افق روشن پیش روی هنرمندان جوان و خلاق در گالری پردیس ملت برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین «اکسپوی هنرمندان پیشکسوت ایران» با هدف آشناسازی هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر مدرن در راستای ایجاد افق روشن پیش روی هنرمندان جوان و خلاق در گالری پردیس ملت برگزار می‌شود. این رویداد به دبیری افسون منتظری و آرش ذوالقدر روز جمعه دوم اسفند ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری پردیس سینمایی ملت در طبقه منفی ۲ این مجموعه افتتاح می‌شود. 

این نمایشگاه با حضور آثاری از هنرمندان پیشکسوت چون: ژازه تباتبایی، پرویز تناولی، جعفر نامی، عباس کاتوزیان، منوچهر یکتایی، منصور قندریز، ناصر اویسی، صادق تبریزی، آیدین آغداشلو، رضا مافی، محمد احصایی، علیرضا اسکندری، فریده لاشایی، احمد اسفندیاری، آنوش یغیازاریان و... و با حمایت موسسه تصویر شهر و دانشکده هنر دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

نمایشگاه اکسپوی هنرمندان پیشکسوت ایران از دوم تا ۱۶ اسفند ماه در گالری پردیس ملت برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و در روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به پردیس ملت واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، ابتدای بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، روبه‌روی بزرگراه کردستان، پردیس ملت، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند. 

نظر شما