جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۶۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
آیین یادبود و بزرگ‌داشت ناصر باباشاهی (پژوهشگر، نویسنده و استاد برجسته هنر) روز دوشنبه پنجم اسفندماه درفرهنگسرای سرو برگزار می‌شود .
آیین بزرگ‌داشت به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،فرهنگ سرای سرو با مشارکت دانشکده هنر و معماری، آیین بزرگ‌داشت ناصرباباشاهی(پژوهشگر، نویسنده و استاد برجسته هنر)، روز دوشنبه پنجم اسفندماه، ساعت 18، برگزار می کند.
 یکی از برنامه‌های محوری این آیین بزرگ‌داشت با سخنرانی به شرح گزیده‏‌ای از زندگی ایشان توسط سخنرانان محمدعلی خبری رئیس دانشگاه هنر ومعماری ، نصرا...قادری نویسنده کارگردان ومدرس دانشگاه ، محمود جمالی روانشناس نویسنده ومدرس دانشگاه و محمدعلی گذشتی نویسنده و مدرس دانشگاه  می پردازند.


باباشاهی که فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشکده هنرهای دراماتیک و کارشناسی ارشد رشته مردم‌شناسی است؛ پیش از این طی دو دوره ریاست دانشکده هنر و معماری از سال 1371 (به مدت 6 سال)‌ و نیز از سال  1386 تا 1392 را برعهده داشته است.

همچنین وی پیش از این ضمن حفظ مدیریت دانشکده،‌ به مدت دو سال مدیریت گروه آموزشی پژوهشی هنر دانشکده را نیز عهده‌دار بوده است                                                                                                                                    
این آیین با اجرای موسیقی توسط شهرام نجاتی و دیگر بخش های جنبی و تجلیل از ایشان برگزار می شود. 
فرهنگ سرای سرو به نشانی خیابان ولی عصر(عج)،  بالاتر از پارک ساعی، کوی ساعی دوم میزبان هنرمندان اهالی دانشگاه و علاقمندان این برنامه است.


نظر شما