پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۴۶۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
نمایشگاهی از آثار گروهی نقاشی با عنوان «آوای بوم» تا هشتم اسفند در نگارخانه آفتاب برپاست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاهی از آثار گروهی نقاشی با عنوان «آوای بوم» تا هشتم اسفند در نگارخانه آفتاب برپاست. 

تعداد ۱۳ اثر فلوید آرت(هنر سیال) با موضوعات مختلف با تکنیک‌های رزین اپوکسی، اکرلیک و... از آسیه(شیدا) کوهستانی و ۱۴ اثر نقاشی رئال با موضوعات مختلف و تکنیک‌های رنگ روغن، نقاشی‌خط اکرلیک، اکلیل و ورق طلا از هستی حسینی به نمایش گذاشته می‌شود.

آسیه کوهستانی دانش آموخته رشته روانشناسی و دانشجوی رشته گرافیک است و از سال ۱۳۸۳ شروع به فراگیری هنر نقاشی و مجسمه سازی کرد و تکنیک فلوید آرت را به صورت خود آموخته فرا گرفته است. این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی وی است.

هستی حسینی کارشناس ارشد رشته بیولوژی است و از سال ۱۳۹۰ در زمینه طراحی گرافیک مشغول فعالیت است. وی از سال ۱۳۹۶ آموختن هنر نقاشی رنگ روغن را نزد استاد آرش دبیری زاده و نقاشیخط را نزد استاد محمدی موسس آکادمی مهر مانا و استاد حیدر جزایری( فعال در زمینه خط کوفی) و از سال ۱۳۹۵ فراگیری هنر گچ تراشی و طراحی و نقاشی سیاه قلم را آغاز کرد.

این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی وی است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ و پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ به نشانی: خیابان دکتر شریعتی، رو به روی خیابان دولت، خیابان امام‌زاده، فرهنگ‌سرای آفتاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما