پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۴۶۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
به همت مدیریت فرهنگی هنری مترو
نمایشگاه مجازی عکس با موضوع آشتی با طبیعت با عنوان «ایران زیباست» آثار مهرداد مختاری زاده هنرمند جوان در فضای مجازی فرهنگ‌سرای مترو به نمایش در آمده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه مجازی عکس با موضوع آشتی با طبیعت با عنوان «ایران زیباست» آثار مهرداد مختاری زاده هنرمند جوان در فضای مجازی فرهنگ‌سرای مترو به نمایش در آمده است. 

مهرداد مختاری زاده متولد ۱۳۵۱ و دانش‌آموخته رشته فیلمبرداری سینماست. فعالیت هنری‌اش را از سال ۶۵ در انجمن سینمای جوانان کرمانشاه شروع کرد و همان سال فیلمی با نام «همراز» ساخت. در سال ۷۲ به عنوان مسئول برنامه کودکان و نوجوانان صدا و سیمای مرکز ایلام مشغول به کار شد و در سال ۷۵ اولین فیلم نیمه بلند ۳۵ میلی‌متری جنگی‌اش را با نام «خاطره» ساخت. وی از سال ۸۸ تا کنون به صورت حرفه‌ای عکاسی، ایرانگردی و روستاگردی می‌کند. عکس‌های وی شامل طبیعت بکر ایران در چهار فصل، آثار تاریخی و باستانی، سنن و فرهنگ مردم ایران و... است. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای مترو به نشانی @farhangsarametro یا سایت فرهنگ‌سرای مترو به نشانی metro.farhangsara.ir مراجعه کنند. 

نظر شما