جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۶۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه «آیه‌های سبز» را به مناسبت روز درختکاری در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه «آیه‌های سبز» را به مناسبت روز درختکاری با شعار #هر_ایرانی_یک_درخت در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌کند. اشاعه فرهنگ درختکاری و تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه اهداف اصلی این برنامه است که از ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه برگزار می‌شود. 

در ویژه‌برنامه «آیه‌های سبز» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران امکانی فراهم کرده که با امکان رعایت حداکثری نکات بهداشتی، برای شهروندان متقاضی نهال به درِ منزل ارسال شود و تیم کارشناسی درختکاری نیز با حضور در منازل شهروندان به آنان مشاوره‌های لازم را در زمینه کاشت نهال و کارشناسی فضای سبز ارائه کنند. 

با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از تردد شهروندان در سطح شهر برای تهیه نهال، این برنامه به منظور تحویل رایگان نهال در منازل با استفاده از تماس تلفنی طراحی شده است. 

شهروندان متقاضی دریافت نهال می‌توانند با تماس با سامانه ۱۸۳۷ درخواست خود را اعلام کنند و سپس با توجه به محل سکونت تماس‌گیرنده، با همکاری مدیریت فرهنگی هنری مناطق و سازمان بوستان‌ها و فضای سبز ارسال نهال انجام خواهد شد. 

نظر شما