جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۴۶۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
بنا بر اطلاعیه صادرشده از طرف مرکز تعالی سازمانی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران موفق به دریافت گواهینامه تعهد به تعالی سازمانی شده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرایند ارزیابی و بررسی دبیرخانه تعالی سازمانی به پایان رسید و بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده از سازمان فرهنگی هنری در هفدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی که به همت سازمان خدمات مدیریت صنعتی برگزار شده است، این سازمان موفق به دریافت گواهینامه تعهد به تعالی سازمانی برای نخستین بار از زمان تأسیس آن شده است. 

بر همین اساس مهدی امینی معاون برنامه‌ریزی، توسعه و امور شورای سازمان فرهنگی هنری ضمن تبریک به حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان و تشکر از حمایت‌های ایشان، در پیامی تشکر و قدردانی خود را از همراهی کارکنان و مدیران سازمان فرهنگی هنری در کسب این موفقیت سازمانی ابراز داشت. وی تعهد به تعالی و بهبود را زمینه ایجاد مشارکت سازنده در بین سطوح مختلف سازمان به منظور حل و فصل مسائل و مشکلات سازمان دانست و اظهار داشت سازمان متعهد شده است که در مسیر تعالی گام بردارد و این ابتدای راه است. امیدواریم ضمن حرکت در این مسیر و اجرای پروژه‌های بهبود بر اساس ارزیابی‌های سالانه بتوانیم سطوح تعالی سازمانی را یکی پس از دیگری طی کنیم.

فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی که با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های برجسته سطح کشور برگزار می‌شود با تشکیل تیم‌های مدیریتی تعالی، آموزش اعضای تیم، بررسی اظهارنامه‌های تعالی ارائه‌شده از طرف سازمان متقاضی و اعزام ارزیاب جهت بررسی مجموعه اقدامات انجام‌شده بر اساس مدل تعالی (EFQM) صورت می‌پذیرد. به گفته میثم غفاری مدیر تعالی سازمان، در گام نخست با همراهی و حضور مدیران و کارشناسانی از مدیریت راهبردی و بهبود عملکرد، مدیریت منابع انسانی، مدیریت محصولات و مدیریت معماری و سیستم‌ها تیم تعالی تشکیل شد و پس از دریافت آموزش‌های لازم از سوی سازمان مدیریت صنعتی، جلسات اعضای تیم تعالی به منظور اجرای فرایند خودارزیابی و شناسایی پروژه‌های بهبود تدوین شد. بر همین اساس، سه پروژه «استقرار سیستم مدیریت فرایندها»، «اصلاح نظام ارزشیابی منابع انسانی» و «استقرار نظام مدیریت استعداد» سطح سازمان مورد جمع‌بندی قرار گرفت. در نهایت با حضور ارزیابان جایزه تعالی در ۳۰ بهمن ماه، مجموعه اقدامات و برنامه‌های تعالی مورد بررسی قرار گرفت و حاصل آن کسب گواهی تعهد برای تعالی سازمانی در هفدهمین دوره برگزاری این جایزه ملی شد. 

مراسم اهدای جوایز در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد. 

نظر شما