پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۴۶۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی هنری در شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور؛
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از معافیت خانه‌های کودک، خانه‌های فرهنگ و کتابخانه‌های مشارکتی از پرداخت حق امتیاز ماه اسفند خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدعلیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: مراکز مشارکتی نماد مشارکت فعال و اثرگذار شهروندان دغدغه‌مند در سرمایه گذاری و توسعه برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی هستند. بنابراین رویکرد، سازمان فرهنگی هنری همواره حامی فعالیت‌ها و خدمات این مراکز و همچنین توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های خانه‌های کودک، خانه‌های فرهنگ، کتابخانه‌ها و نگارخانه‌های مشارکتی بوده و خواهد بود.
 
وی افزود: با توجه به شرایط عمومی کشور پس از شیوع ویروس کرونا و توقف فعالیت تمامی مراکز فرهنگی هنری، مراکز مشارکتی نیز در ماه اسفند، امکان ارائه خدمات به شهروندان را نداشته و بر این مبنا، حق امتیاز مجوز فعالیت این مراکز در ماه اسفند، بخشیده شد.
 
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ادامه بیان کرد: با استناد به مفاد دستورالعمل تأسیس و فعالیت مراکز مشارکتی، این مراکز حق امتیاز خود را به صورت فصلی پرداخت می‌کنند. با توجه به شرایط موجود، مقرر شده است که وصول چک حق امتیاز این مراکز در فصل زمستان سال ۹۸ هم به بهار سال ۹۹ و تثبیت فعالیت‌های مراکز مشارکتی پس از عبور از بحران موکول شود.
 
فاطمیان پور افزود: فعالیت مجموع ۱۳۵ خانه فرهنگ و خانه کودک و کتابخانه مشارکتی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به منظور حفظ بهداشت و ایمنی برای مقابله با شیوع این ویروس، در ماه اسفند به طور موقت متوقف شده و پس از گذار از این دوران در کشور، فعالیت این مراکز با قوت ادامه خواهد داشت. 

نظر شما